Ofte stilte spørsmål

 

BESTILLING OG LEVERING

  • Hvor lang tid tar det før jeg får forsendelsen min?
  • Hvordan betaler jeg for varen?
  • Kan jeg bestemme hvor mye og hvor ofte jeg får produkter tilsendt?
  • Kan jeg angre på bestillingen og sende produktet i retur?
  • Vi er flere i husstanden som bruker Puroliv™ produkter, kan vi få rabatt?
  • Forplikter jeg meg til noe når jeg bestiller produkter fra dere?
  • Jeg finner ikke svar på mitt spørsmål, kan dere hjelpe meg?
Pakken er hos deg innen 3-10 dager etter bestilling avhengig av hvor i landet du bor. Vi sender som regel varen dagen etter bestilling, og det er postgangen som bestemmer nøyaktig hvor lang tid det vil ta. Vi sender direkte til din postkasse slik at du slipper å gå på postkontoret.
Du betaler enkelt med faktura som følger med forsendelsen. På denne måten slipper du å gi fra deg kortinformasjon, og du betaler først når varen er mottatt.
Selvfølgelig! Vi kan sende deg produkter tilpasset akkurat ditt bruksmønster, og du bestemmer hvor ofte du vil motta forsendelser. Kontakt kundeservice i dag for å skreddersy dine leveringer.
Ja, du kan angre på bestillingen inntil 14 dager etter ordretidspunktet. Så lenge produktet er ubrukt kan du i løpet av denne perioden sende det tilbake til oss. Kontakt kundeservice om du ønsker å benytte deg av angreretten. Det er ikke angrerett på abonnementsforsendelser, kun på første pakke.
Dersom dere er flere på samme adresse som benytter produktet kan dere kontakte kundeservice og få en familierabatt. Vi anbefaler at en av dere bestiller først, og deretter tar kontakt slik at vi har en oppføring i ordresystemet å forholde oss til.
Nei, produktene våre selges som abonnement uten bindingstid. Vi sender deg først en måneds forbruk slik at du kan prøve produktet, deretter får du tilsendt 1 måneds forbruk hver måned. Du kan si opp leveringstjenesten når du måtte ønske, men senest 14 dager før utsendelse av neste pakke i tjenesten. Dette er fordi vi sender pakker tidligere slik at de er i postkassen din akkurat akkurat når du går tom. Vi ønsker ikke at du skal ha opphold i inntaket av av våre produkter, slik at du opplever maksimal effekt.
Våre kundeservicemedarbeidere er produktspesialister og rådgivere som hjelper deg med det du måtte trenge. Kontakt kundeservice i dag for hjelp, vi er her for deg. Husk at du også finner informative artikler og nyttig informasjon i magasinet.